Pages

Thursday, September 1, 2011

DIAM!!!

anak menakan gua yang sorang nih punya seronok pulun punya main sambil gelak2 tak hengat dunia...

adik dia pulak dok merengek dalam buaian...nak tido x bleh sebab abang dia bising sangat...

nak dijadikan cerita, kakak gua iaitu si ibu nya mula naik hangin dengan anak sulungnya yang bising kemain tu...

di tengking nye la pulak budak tu...

IBU ; ALONG!!! DIAM!!! adik nak tido

sepontanya si Along nih cekak pinggang macam nak bertumbuk bagai...

ALONG ; LU KASI GUA MATI DULU LA BARU GUA DIAM!!!

*****satu rumah sepi*****

Kakak gua yang naik hangin tadi gua nampak terus masuk pegi ke tv...hempas dvd player kuat2...gua rasa sampai dah ajal player tu...

mungkin itu countermeasure dia terhadap filem2 yang pernah dipasang menggunakan dvd tersebut...

gua pulak serba salah...gua nak marah si along nih ke atau gua patut marah ke Shamsul??

somebody help me plissss

2 comments:

  1. cerita tu? buat sakit telinga je tengok. smua x reti nak bercakap volume rendah.

    ReplyDelete